مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:402024-01-01اجتماعي

سامانه جمع آوری پسماندهای خشک (بهروب) در تبریز شروع به کار کرد


آیین راه اندازی سامانه جمع آوری پسماندهای خشک (بهروب) با حضور مسئولان شهری و استانی در تبریز برگزار شد.

- سامانه جمع آوری پسماندهای خشک (بهروب) در تبریز شروع به کار کرد ایسنا/آذربایجان شرقی آیین راه اندازی سامانه جمع آوری پسماندهای خشک (بهروب) با حضور مسئولان شهری و استانی در تبریز برگزار شد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز دوشنبه، 11 دی ماه در آیین رونمایی از سامانه بهروب در تبریز، با بیان این که موفقیت طرح های زیست محیطی در حوزه جمع آوری پسماند، رابطه مستقیمی با مشارکت و همراهی شهروندان دارد، گفت: رسانه های محلی، مدارس، دانشگاه ها و اداره ها نقش حائز اهمیتی در ترویج و فرهنگ سازی تحویل پسماند خشک و رواج یافتن استفاد از سامانه جمع آوری پسماند بهروب دارند.

وی افزود: یکی از اهداف راه اندازی سامانه بهروب، کاهش پسماند در کنار توجه به درآمدزایی و اقتصاد خانواده است و شهرداری تبریز، امسال تلاش جدی برای اجرای پروژه های زیست محیطی دارد و پنجم بهمن سال جاری نیز لندفیل شماره دو تبریز به بهره برداری می رسد.

وی، تولید کمپوست از پسماندهای شهری و تبدیل آن به نهاده های دامی را ازجمله برنامه های مدیریت شهری در حوزه پسماند عنوان کرد و گفت: اکنون تعداد 470 کاربر عضو سامانه بهروب هستند و با مشارکت رسانه های جمعی در معرفی سامانه و همراهی شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جمع آوری پسماندهای خشک (بهروب) در تبریز شروع به کار کرد

سامانه جمع آوری پسماندهای خشک (بهروب) در تبریز شروع به کار کرد